Conferinte si evenimente business

Pe langa cazare, la Hotel Nevis Oradea dispuneti si de doua sali de evenimente: una cu o capacitate de 200 de locuri, iar cea de-a doua cu o capacitate de pana la 50 de participanti.

Cele doua sali pot fi închiriate atât pentru conferințe, cât și pentru prezentări de afaceri, simpozioane și alte meetinguri. Aveți la dispoziție toate dotările tehnice necesare pentru o întâlnire business de succes: conexiune Internet wireless, ecrane și aparatură de proiecție și de sonorizare, flipchart, instrumente de scris si presenter.

Salile de conferințe ale Hotelului Nevis sunt amenajate modern și elegant. De asemenea, atmosfera și calitatea aerului din încăperi pot fi ajustate în funcție de necesități, incaperile fiind prevăzută cu un sistem profesional de climatizare și de odorizare a aerului.

Pentru pauzele dintre discuții, Hotel Nevis Oradea vă oferă atât servicii de coffee-break, cât și de servire a mesei. Pentru aceasta din urma, puteți opta între bufet suedez sau meniuri din bucătăria tradițională românească sau din bucătăria internațională.

Cazare Oradea| Wellness & Spa| Restaurant Orhideea By Nevis| Nunti| Conferinte| Contact|

410264 Oradea, Romania, Str. Lapusului nr. 2
Tel.: +40 751.057.709, Tel.: +40 259.407.970, Fax: +40 259.407.971
Email: office@hotelnevis.ro